Jestem na wakacjach (5 lat)
Lokalizacja: plaże najpopularniejszych, polskich miejscowości nadmorskich
Zadania Maann 66: produkcja i organizacja
Stworzyliśmy i zrealizowaliśmy serię eventów „Jestem na wakacjach”, która oderwała polaków od nudnego leżakowania. Specjalnie przygotowany scenariusz dla Nikon Polska, był realizowany na plażach polskiego wybrzeża. Uważaliśmy, że właśnie tam będzie najłatwiej znaleźć osoby, które mogą poświęcić nam czas na swobodne przedstawienie informacji o produktach. Czasu, którego nie byłyby w stanie "dać" nam na co dzień. Nie myliliśmy się! To był przysłowiowy strzał w dziesiątkę. Promowaliśmy aparaty fotograficzne i lornetki. Nasze działania przeprowadzaliśmy w formie prezentacji i testów produktowych, warsztatów fotograficznych , konkursów oraz stref: relaksu, sportowej i zabaw dla najmłodszych. Kompleksowe działania, pozwoliły ponad 200 tysiącom osób bliżej poznać markę Nikon. Byliśmy odpowiedzialni, począwszy od stworzenie scenariusza eventów, poprzez organizację, dobór lokalizacji i teamu, po produkcję materiałów reklamowych, namiotów, band, flag boisk i wielu innych elementów. Efektem działań były dziesiątki tysięcy osób, które wróciły z wakacji, z "Miasteczka Nikona" z pamiątkową - wydrukowaną fotografią i dużą dawką wiedzy.