×

Uwaga

Simple Image Gallery Notice: Joomla!'s /cache folder is not writable. Please correct this folder's permissions, clear your site's cache and retry.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/share/nginx/maann66.pl/libraries/cms/application/cms.php on line 464

Sportowe święto halowej piłki nożnej w Ergo Arena! Maann 66 współorganizowała największy w Polsce, dwudniowy turniej Amber CUP 2017 i 2018! W turnieju wzięły udział drużyny piłkarskiej Ekstraklasy, I Ligi, Reprezentacja Polski w beach soccer, drużyna agencji managerskiej Fabryki Futbolu, obecni i byli reprezentanci Polski oraz klubowe zespoły dziecięce (m.in.Lechia Gdańsk, Śląsk Wrocław, Legia Warszawa, Jagiellonia Białystok, Lech Poznań, Pogoń Szczecin, Arka Gdynia, Zagłębie Lubin oraz dwie rosyjskie drużyny)

 Ambasadorami tego wielkiego, zimowego święta piłki  nożnej byli Artur Boruc – przez kibiców nazywany Królem Arturem, Kamil Grosicki – nieustępliwy pomocnik TurboGrosik, Kamil Glik – filar reprezentacyjnej defensywy, Kamil Wilczek - napastnik naszej kadry i Sławomir Peszko – piłkarz, który dzięki swojej grze i postawie podbił już serca milionów kibiców. 

Nasz zespół musiał wykazać się wielkim zaangażowaniem i profesjonalizmem w pełnym zakresie działań proponując kreatywne rozwiązania oraz wychodząc operacyjnie daleko poza wcześniejsze ustalenia. W 2018 byliśmy głównym organizatorem tego turnieju.

Zakres działań Maann 66:

- stworzenie koncepcji i harmonogram turnieju z naciskiem na uzyskanie efektu show sportowego, efektownego dla widza w hali jak i przed telewizorem. Amber CUP 2017 okazał się bardzo atrakcyjny nie tylko dla kibiców na w Ergo Arenie i oglądających transmisję na żywo, ale także dla samych rywalizujących piłkarzy;

- stworzenie scenariusza, organizacja i koordynacja komunikacji wielokanałowej (transmisja na żywo w Polsat Sport oraz w internecie, na portalu PZPN "Łączy nas piłka"). Dzięki skutecznej koordynacji działań w Social Mediach, mediach tradycyjnych i ścisłej współpracy z dziennikarzami, turniej cieszył się dużą frekwencją (około 4 000 kibiców w hali, wzrost o 90% do 2016 r.) i zainteresowaniem ogólnopolskiej prasy oraz portali internetowych. Miało to ogromny wpływ na budowę pozytywnego wizerunku turnieju;

- koordynacja działań: organizacja współpracy sponsorskiej, przygotowanie procesu organizacji turnieju, komunikacja, grafika, produkcja materiałów reklamowych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem turnieju oraz bankietu dla VIPów z koncertem m.in. Kasi Wilk.

 

 {gallery}a_amber_cup{/gallery}